VZDÁLENÝ PŘÍSTUP

Vzdálená podpora

Jste náš smluvní zákazník nebo používáte zařízení Ricoh či Kyocera?  Potřebujete pomoct s nastavením skeneru nebo ovladače tiskárny? Potřebujete vyřešit problém na dálku? Pomůžeme vám vzdáleně, můžeme se k Vám připojit.

Technická podpora reaguje na objednávky z formuláře. Případně reaguje na telefonáty smluvních zákazníku. Ty mají individuální ceny a nemusí se objednávat.

Můžete si také stáhnout a spustit aplikaci pro vzdálenou správu Any Desk. Budeme po vás před připojením chtít číslo vašeho pracoviště v AnyDesk. Děkujeme

U vzdálené správy se účtuje každá započatá půlhodina 250,- Kč bez DPH.

Minimální účtovaná částka je vždy první započatá půlhodina. Tato půlhodina se účtuje i za zjištění závady. Většinou se problém vyřeší již při prvním připojení. Někdy však potřebujeme k vyřešení údaje od vašeho IT správce a podobně. Pokud je nemáme k dispozici nemůžeme problém vyřešit. Ale dostanete od nás informace co potřebujete k odstranění problému.

Vyplněním formuláře nebo poslání emailu s informacemi z formuláře si u nás tuto službu objednáte. Vyplňujte mobilní číslo osoby se kterou se bude správa řešit. Termín připojení domlouváme telefonicky.

Děkujeme

Výběr ze všech operačních systémů ZDE

Aplikace pro

Windows

Pro vzdálenou správu si prosím stáhněte aplikaci AnyDesk

(uživatel zdarma)

Pro windows stahujte ZDE

Aplikace pro

mac OS

Pro vzdálenou správu si prosím stáhněte aplikaci AnyDesk

(uživatel zdarma)

Pro mac OS stahujte ZDE

formulář vzdálené podpory

Žádost o vzdálený přístup

Vyplňte prosím správné údaje a odešlete. Děkujeme.

popora printer driver
Servis Ricoh Plzeň a Karlovy Vary
Přejít nahoru