VOLEJTE
Vzdálená podpora
Jste náš smluvní zákazník nebo používáte zařízení Ricoh či Kyocera? Potřebujete pomoct s nastavením skeneru nebo ovladače tiskárny? Potřebujete vyřešit problém na dálku? Pomůžeme vám vzdáleně, můžeme se k Vám připojit.
Technická podpora reaguje na objednávky z formuláře. Případně reaguje na telefonáty smluvních zákazníku. Ty mají individuální ceny a nemusí se objednávat.
Můžete si také stáhnout a spustit aplikaci pro vzdálenou správu Any Desk. Budeme po vás před připojením chtít číslo vašeho pracoviště v AnyDesk. Děkujeme
U vzdálené správy se účtuje každá započatá půlhodina 250,- Kč bez DPH.
Minimální účtovaná částka je vždy první započatá půlhodina. Tato půlhodina se účtuje i za zjištění závady. Většinou se problém vyřeší již při prvním připojení. Někdy však potřebujeme k vyřešení údaje od vašeho IT správce a podobně. Pokud je nemáme k dispozici nemůžeme problém vyřešit. Ale dostanete od nás informace co potřebujete k odstranění problému.
Vyplněním formuláře nebo poslání emailu s informacemi z formuláře si u nás tuto službu objednáte. Vyplňujte mobilní číslo osoby se kterou se bude správa řešit. Termín připojení domlouváme telefonicky.
Děkujeme
VOLEJTE
Žádost o vzdálený přístup
Vyplňte prosím správné údaje a odešlete. Děkujeme.