Výhody pronájmu tiskárny, kopírky ...

Optimalizace tiskových nákladů kancelářské techniky
Proč mít tiskárnu v pronájmu

Optimalizace tiskových nákladů

 

Pronájem zařízení se v současné době stává velmi moderním a žádaným způsobem pořízení kancelářské techniky.
V souvislosti právě s kancelářskou technikou je význam pronájmu vysoký,
protože reálná hodnota především kancelářských zařízení s dobou prudce klesá.

Výhody pronájmu

  • nepotřebujete finanční prostředky na pořízení zařízení
  • zařízení užíváte od dne podpisu smlouvy bez potřeby akontace nebo zálohy
  • zařízení je v majetku dodavatele, faktury jsou nákladovou položkou
  • záruka se prodlužuje na dobu pronájmu
  • stroj je po skončení pronájmu odprodán pronajímateli za zůstatkovou hodnotu, nebo vyměněn za nový
  • možnost nasazení techniky s širokými možnostmi a vysokým výkonem
  • analýza tisku a následné řešení dle vašich požadavků

Možnosti pronájmu

  • pronájem stroje:
  • pronajímá se pouze stroj, zákazník si hradí servis, spotřební materiál, papír a náhradní díly.
  • pronájem stroje spojený se servisní a materiálovou smlouvou:
  • zákazník si hradí pouze papír, vše je v ceně pronájmu.
  • pronájem stroje spojený se servisní a materiálovou smlouvou včetně papíru:
  • vše je v ceně pronájmu.
  • pronájem krátkodobý:
  • je určen především pro nárazové akce jako je firemní prezentace, účast na veletrhu nebo výstavě. Cena se odvíjí od typu zapůjčeného stroje, jeho výbavy a doby zápůjčky.

Výhody pronájmu spojeného se servisní a materiálovou smlouvou

  • předem známé náklady na kopírování a tisk
  • pevné náklady na kopírování a tisk
  • smlouva zajistí veškerý servis, dopravné technika
  • spotřební materiál a náhradní díly nenakupujete ani neobjednáváte, vše je zahrnuto v ceně kopie
  • klesají režijní náklady administrativy
  • zjednodušení sledování nákladů na provoz kopírovacích strojů
  • eliminace nárazových provozních investic
  • rychlé odstranění závad, spolehlivý servis